Szukaj:

Sportowe artykuły, felietony, reportaże, wywiady i wiele więcej...

Sport4fans.pl Piłka nożna Marketingowy smaczek transferowy
Darko Jevtić będzie trzecim wzmocnieniem Lecha w tym okienku
fot. wikipedia.org
Darko Jevtić będzie trzecim wzmocnieniem Lecha w tym okienku

Marketingowy smaczek transferowy

Piłka nożna | 11 czerwca 2014 18:12 | Sebastian Ibron

Należy zauważyć, że wicemistrz Polski, Lech Poznań dokonuje wielce rozsądnych transferów. Robi to oszczędnie, skrupulatnie, acz z efektem.


„Kolejorz” najpierw sięgnął po Macieja Wilusza. Były stoper GKS-u Bełchatów był celem Lechitów od dłuższego czasu. Był obserwowany, a możliwości tego transferu stale analizowane. Ostatecznie reprezentant kraju dołączył do Lecha bez sumy odstępnego. Była to transakcja ciekawa, bo Wilusz był zawodnikiem ponad poziom pierwszoligowy, a sposób jej przeprowadzenia bardzo elegancki.


Następnie wyszło na jaw, że do „Niebiesko – Białych” dołączy Muhamed Keita. I to jest kolejny przykład świetnie działającego skautingu. Dokładna obserwacja, analiza i wyczekiwanie odpowiedniego momentu na przeprowadzenie transferu. Tu również bardzo mogło się podobać zachowanie ludzi odpowiedzialnych za sprowadzenie tego zawodnika do stolicy Wielkopolski.


Dziś za to okazało się, że Lech przeprowadzi trzeci transfer. Na zasadzie wypożyczenia do drużyny Mariusza Rumaka dołączy Darko Jevtić. Jest to 21-letni ofensywny pomocnik FC Basel, lecz w poprzednim sezonie był wypożyczony do Wacker Innsbruck. Wprawdzie Internet nie przytacza nam wielu informacji na jego temat, jednak biorąc pod uwagę poziom poznańskiego skautingu należy przypuszczać, że nie jest to zawodnik z przypadku.


I teraz tytułowy smaczek. Do znakomitego, jak na nasze warunki, skautingu dochodzi jeszcze aspekt marketingowy, który wywarł na mnie ogromne wrażenie. Lech postanowił o transferze poinformować fanów o tym na… zasadzie quizu. Temu zawodnikowi zadano kilka pytań, a odpowiedzi na nie zostały zamieszczone na oficjalnym fanpage’u Lecha. I tak, trzech pierwszych fanów, którzy odgadnęli personalia piłkarza zgarnęło po karnecie.

 

Tak wyglądała pierwsza część ów quizu.

 

Interakcja z fanami na najwyższym poziomie. Marketingowo – level up!


SEBASTIAN IBRON
TWITTER: @sebastianibron

Kategoria: Piłka nożna
Komentarze (0)